Συναισθηματικά πεζός

23:51




Δεν δίνομαι. Βασανίζομαι να δοθώ αλλά δεν με αφήνει κάποιος άνεμος, κάποια φούρια από τα σπλάχνα μου, όταν πάει να μεστώσει ένας δικός μου πόθος ηδονής για μέθη που λιγώνει σώμα και πνεύμα. Δεν χαίρομαι μία ολοκληρωμένη ανθρώπινη χαρά, δεν πάσχω από κανένα συμμετρικό πάθος. Δεν παίρνω από τα χάδια των αλκυονίδων και δεν αντιστέκομαι στον Βαρδάρη. Ακολουθώ μία γραμμή που συστρέφεται γύρω από τον εαυτό μου γιατί δεν γνωρίζω θεωρία ή έργα που να υπερβαίνουν τον χρόνο και τους ανθρώπους. Στην δική μου περίπτωση, πρέπει κανείς να υποταχθεί σε εμένα ή να με παρατήσει. Τρίτη επιλογή δεν υπάρχει. Και για όσους υποτάχθηκαν, η φυσική συνέπεια ήταν οι αξιώσεις μου, η πνευματική μου αυθεντία και η συναισθηματική μου επιβολή να γίνονται όλο και πιο παράλογες. Αν καθώς διαβάσω όσα μου γράφω, νιώσω το πρόσωπο μου να πυρώνεται που και που από ντροπή, σα να στέκομαι μπροστά στη μπούκα μίας υψικαμίνου, τόσο το καλύτερο. Το έσχατο ελάττωμα είναι να είσαι ρηχός. Κάθε τι που συνειδητοποιείται είναι σωστό. Δεν ντρέπομαι καθόλου ωστόσο για την ατομική φιλοδοξία της αυτοπράγματωσης. Μέσα από μικρούς και μεγάλους συμβιβασμούς, αντιδικίες, στερήσεις και αποτυχίες. Ένας άνθρωπος που επιθυμεί να γίνει κάτι ξέχωρο από τον εαυτό του - ας πούμε του κοινοβουλίου, ή πετυχημένος πωλητής, διακεκριμένος δικηγόρος ή δικαστής, ή κάτι εξίσου ανιαρό, πετυχαίνει σχεδόν πάντα αυτό που θέλει. Αυτή είναι και η τιμωρία του, όποιος θέλει μάσκα πρέπει να την φορέσει. 

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Ανώνυμος27/9/22, 9:26 π.μ.

    δεν θα μπορούσες με μένα …
    δεν θα μπορούσες τον κατακλυσμό …
    επιδιώξεων συναισθημάτων πέρα από το φως και το σκοτάδι …

    δεν θα μπορούσες τις πεσμένες
    ..από άναρχη ηδονή ….
    ..ημέρες ..ώρες ..στιγμές ..
    ..στο κατώφλι της ψυχής σου

    δεν θα μπορούσες το άγγιγμα
    από το δάκρυ της ΚΑΡΔΙΑΣ μου
    ..πάνω Σου ….

    δεν θα μπορούσες την πραγμάτωση ..
    πένθιμων Σ αγαπώ ….
    στις κόρες των ματιών σου ..

    δεν θα μπορούσες
    τα ουρλιαχτά των σκέψεων
    στον απόηχο
    του κορμιού σου …

    δεν θα μπορούσες
    να με κρατήσεις ..
    μακριά από τα βλέμματα
    του μολυσμένου
    από περιέργεια πλήθους …

    δεν θα μπορούσες να με κρατήσεις ..σφιχτά ..τρομαγμένη
    πεσμένη ..και μα με κρύψεις ..
    ….χωρίς να κρυφτείς …

    δεν θα μπορούσες να με κρατήσεις βράδια αγκαλιά
    χαϊδεύοντας μόνον
    το στέρνο μου …

    δεν θα μπορούσες
    να αποτρέψεις …
    τις λεηλασίες …
    της ψυχής μου …

    δεν θα μπορούσες
    να κάνεις έρωτα ..με τα ..ραγισμένα μου θέλω …..


    δεν θα μπορούσες να μου προσφέρεις τις γεύσεις του κορμιού σου ..
    …χωρίς συγκατάβαση …

    δεν θα μπορούσες
    ..να ακούσεις …
    ..το πόσο φοβάμαι …
    ..τις Κυριακές ….

    δεν θα μπορούσες
    ..να φανταστείς …
    …το χείλος του γκρεμού …
    ….στην λήθη της ….
    …απάρνησις μου ….

    θα μπορούσες …..;;;;;;

    …αντέχεις ….;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαρταετόμετρο

Translate